Infopunt
Tijdens de actiedagen zal er een infopunt zijn in de stad. Bij dit infopunt kun je terecht voor zowel informatie over de actiedagen als over de infrastructuur. Het infopunt zal ook een telefonische infolijn beheren. Deze zal gedurende de twee dagen actie al het nieuws door berichten aan diegenen die zich hebben aangemeld bij de infolijn. Ook kan het infopunt je doorverwijzen naar andere locaties zoals slaapplekken, eten tijdens de actiedagen en waar je een mogelijke actie kan voorbereiden met je affiniteitsgroep.
Het infopunt zal ook de communicatie met de pers beheren. De persberichten en statements van acties tijdens de actiedagen zullen via het inforpunt worden doorgestuurd naar media-outlets via een perslijst. Organiseer je zelf een actie en wil je een persbericht versturen? Stuur je persbericht dan simpelweg naar het infopunt! Meer informatie hierover krijg je bij het infopunt.
Bereikbaarheid & Toegankelijkheid
Het infopunt zal in het Wooncomplex “De Waterspin” zijn, Spijkermakerstraat ter hoogte van huisnummer 116. Halfverwege de Spijkermakerstraat bevindt zich een blauwe poort die toegang geeft tot een binnenplaats van het wooncomplex en het infopunt.
Volg vanaf de blauwe poort de pijlen naar het infopunt. De dichtsbijzijnde tramhalte is halte “Brouwersgracht” (lijn 2, 3, 4 en 6).
Het infopunt is rolstoeltoegangkelijk en heeft WC’s. Mocht je het infopunt niet kunnen vinden of een andere vraag hebben kun je bellen naar het infonummer +31 (0)6 844 042 54.
Openingstijden
Donderdag 30 juli: 16.30 – 21.00
Vrijdag 31 juli: 10.00 – 17.00
Zaterdag 1 augustus: 10.00 – 17.00